13. 05. 2020 | Novice
Stereotipi, strah in sovraštvo do migrantov, beguncev, prosilcev za azil (tj. “drugih”) se nenehno širijo. Gre za pojav, ki je odsev prevladujočega političnega diskurza, množičnih »mainstream« medijev in popularne kulture. Državne institucije so pri...
07. 05. 2020 | Novice
Finska platfoma FINGO organizira med 25. in 27. majem spletno usposabljanje, ki ponuja priložnost za proaktivno pavzo v teh časih. Cilj usposabljanja je ustvariti kolektivno inteligenco o globalnem učenju. Globalno učenje je širok in zapleten pojem, ki pokriva...
06. 05. 2020 | Novice
Forus international in Bridge 47 vabita, da se 28. maja, ob 15. uri, udeležite webinarja, katerega cilj je združiti ljudi, da si med seboj izmenjujejo znanje in se učijo, kako lahko z metodami transformativnega učenja ustvarimo bolj trajnosten, miren in socialno...
05. 05. 2020 | Novice
27. maja se bo odvil prvi dogodek v okviru letne konference Platforme za vseživljenjsko učenje, ki bo zaradi razmer letos potekala drugače. Konferenca z naslovom Lifelong Learning for Sustainable Societies (Vseživljenjsko učenje za trajnostne družbe) se bo dotaknila...
05. 05. 2020 | Novice
Fundacija SOLIDAR je objavila dokument z naslovom “Universal Access to Education at a Time of Online Learning”. Podatki kažejo, da je zapiranje izobraževalnih instituticij na vseh ravneh vplivalo na 1,3 milijarde učencev. Ne smemo pustiti, da ukrepi v državah vplivajo...
05. 05. 2020 | Novice
Vabimo k branju zapisa Jasmin Mäki and Davida Crosier-ja, ki naslavljata vprašanje trajnosti in globalnega učenja, ki je bil objavljen na spletni strani EURYDICE. Izobraževanje igra ključno vlogo pri razumevanju in odpravljanju podnebnih sprememb ter spodbujanju...
05. 05. 2020 | Novice
Vabimo vas k branju misli Maren Elfert, ki je bil objavljen na portalu The Lifelong Learning Blog. Dotakne se potrebe oziroma priložnosti, ki jo pandemija COVID-19 predstavlja za rehumanizacijo izobraževanja in vseživljenjskega učenja. Tako Elfert kot drugi...
04. 05. 2020 | Novice
Pred kratkim je izšlo poročilo »The Citizenship and Lifelong Learning Monitor 2019«, ki sta ga objavili v sodelovanju organizaciji SOLIDAR in FEPS, in pokriva področji razvojnih politik in pridobivanja veščin prek vseživljenskega učenja. Poročilo ponuja priporočila,...
To spletno mesto uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo. Če želite še naprej uporabljati našo stran, se morate strinjati z našo Izjavo o zasebnosti. Sprejmi Zavrni Piškotki in Izjava o zasebnosti