Izšel je četrti novičnik s področja transformativnega učenja za izobraževalce, ki izhaja v sklopu projekta Z globalnim učenjem do globalnih ciljev II. Koordinacijo je tokrat vodila ADRA.

Dostop do novičnika:  TLG II 4. novičnik

Tokratni novičnik poroča o rezultatih raziskav PISA 2022 in ICCS 2022, izidu poročil, možnostih udeležb na seminarjih in usposabljanjih ter tečajih. Prav tako obvešča o novih priročnikih in igrah, ki jih lahko izobraževalci uporabijo pri svojem delu.

Najnovejši podatki raziskave, pri kateri sodelujejo 15 let stari mladostniki iz kar 83 držav, pri mladih iz slovenskih šol kažejo na splošen upad tako pri matematični, kot tudi pri bralni in naravoslovni pismenosti. Kot pri vseh drugih velikih mednarodnih raziskavah na področju izobraževanja, je sodelovanje Slovenije v raziskavi PISA pomembno, saj omogoča primerjavo z drugimi sistemi, beleži trende izobraževalnih dosežkov ter podpira strateško načrtovanje.

Dvomesečni e-novičnik je namenjen izobraževalcem v formalnem in neformalnem izobraževanju, ki jih zanimajo teme in metode globalnega učenja, trajnostnega razvoja in Agende 2030.

Novice s področja trajnostnega razvoja, globalnega učenja, VITR (vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj) in ciljev trajnostnega razvoja so namenjene strokovnim delavcem ter delavkam na področju vzgoje in izobraževanja, vključno z izobraževalci ter vzgojitelji v neformalnem sektorju ter izobraževalci odraslih.

PRIJAVA NA NOVIČNIK je možna preko QR kode ali na povezavi http://eepurl.com/isx6LE.

 

 

 

 

Projekt Z globalnim učenjem do globalnih ciljev II, skupaj s partnerji, izvaja SLOGA, platforma nevladnih organizacij za razvoj, globalno učenje in humanitarno pomoč. Sofinancira ga Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve. Vsebina ne predstavlja stališč Vlade Republike Slovenije.

Globalno učenje so SDG II