Stran za globalno učenje. Upravlja jo Platforma SLOGA.
Novice
Aktualne novice in dogodki
Transformativne kompetence za trajnostni razvoj
Izšla je zagovorniška publikacija o potrebnih kompetencah za doseganje cilja 4.7 trajnostnega razvoja z naslovom Transformative Competencies - How to Define and Implement Competencies for SDG Target 4.7, ki jo je v sklopu projekta Bridge 47 napisala Johanna Helin....
Kateri viri so potrebni za doseganje cilja 4.7 trajnostnega razvoja?
Izšla je zagovorniška publikacija o potrebnih virih za doseganje cilja 4.7 trajnostnega razvoja z naslovom Resources For SDG Target 4.7, ki jo je v sklopu projekta Bridge 47 napisala Sandra Oliveira. Nujno je treba vlagati v kakovostno in transformativno...
Razmišljanja strokovnjakov in praktikov globalnega učenja
Raziskovalci, ki so strokovnjaki in praktiki globalnega učenja, so ob izdaji serije zagovorniških publikacij o temah, opredeljenih v Envision 4.7″: Kažipot, kako krepiti cilj trajnostnega razvoja 4.7, pripravili bloge, v katerih delijo svoje poglede na teme...
Skladen evropski pristop k cilju SDG 4.7
Bridge 47 je izdal publikacijo o skladnem evropskem pristopu k uresničevanju cilja 4.7 ciljev trajnostnega razvoja. Publikacija raziskuje pomen skladnega evropskega pristopa in povezave z drugimi procesi EU, možnosti financiranja in poti za uresničitev skladnega...
Globalno učenje in policija: priložnost za partnerstvo?
Kakšne so možnosti in priložnosti za sodelovanje nevladnih organizacij ter policije na področju globalnega učenja? Kako pristopiti in kje začeti? Zakaj sploh vzpostaviti tovrstno partnerstvo? Odgovore ponuja publikacija Bridge 47 z naslovom Global Citizenship...
Posnetek seminarja Civilna družba za vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj 2030
Na voljo je posnetek dogodka Civil Society for ESD 2030, kjer so predstavljeni izkupički UNESCO svetovne konference o izobraževanju za trajnostni razvoj in nadaljnji koraki, ki jih lahko civilna družba naredi na tem področju. Podnebne spremembe, naraščajoča neenakost,...
O transformativnem učenju v novi publikaciji Bridge 47
Izšla je zagovorniška publikacija o transformativnem učenju z naslovom Transformative Education - Bridging Education for Change, ki sta jo v sklopu projekta Bridge 47 napisali dr. Jana Arbeiter in dr. Maja Bučar. Izobraževanje bi moralo ljudem dati razumevanje,...
O globalnem učenju z Vanesso Andreotti
V podcastu, ki je nastal v sklopu projekta Bridge 47, dr. Vanessa Andreotti, uveljavljena raziskovalka in poznavalka globalnega učenja, odgovarja na pomembna vprašanja o globalnem učenju. Vas zanima, kako Vanessa Andreotti vidi globalno učenje in njegovo vlogo? Kako...
Odprti izobraževalni vir: Izobraževanje odraslih in trajnostni razvoj
Platforma EPALE ponuja odprti izobraževalni vir na temo izobraževanja odraslih in trajnostnega razvoja. V njem boste našli predstavitev ukrepov in pobud za trajnostni razvoj, sprejetih na evropski in svetovni ravni, potrebnih kompetenc izobraževalcev in učečih se ter...