Kot smo poročali, je bila Platforma SLOGA del nacionalne delegacije na 5. UNESCO forumu za transformativno izobraževanje za trajnostni razvoj, globalno državljanstvo ter zdravje in dobro počutje. Poleg posnetkov delov foruma, so na voljo tudi zaključki.

Na zaključnem plenarnem zasedanju je Alexander Leicht, vodja oddelka za izobraževanje za trajnostni razvoj, ponudil povzetek priporočil iz razprav Foruma:

  • Razviti politike, ki podpirajo integracijo transformativnega izobraževanja v celotnem izobraževalnem sektorju.
  • Vključevanje izobraževanja za trajnostni razvoj, globalnega učenja in izobraževanja za zdravje in dobro počutje v celotne učne načrte.
  • Izboljšanje celostnega pristopa v šolah (whole-school approach) in njihova razširitev na pristope celotne skupnosti (whole-community approach).
  • Vlaganje v izobraževalce na vseh ravneh.
  • Učeči se, izobraževalci in drugi deležniki naj soustvarjajo pedagogike, gradiva in mehanizme spremljanja.
  • Razviti in razširiti mehanizme spremljanja, ki so preprosti za uporabo, in ki pomagajo državam oceniti svoj napredek, postaviti si jasen cilj.

Forum, ki je virtualno potekal od 29. novembra do 1. decembra sta soorganizirala UNESCO in APCEIU, gostili pa sta ga Ministrstvo za izobraževanje in Ministrstvo za zunanje zadeve Republike Koreje.

Članek s povezavami do posnetkov foruma

Pripravila: PV
Foto: UNESCO


Projekt »Za odprto, pravično in trajnostno Evropo v svetu – Projekt predsedovanja EU 2020–2022« financira Evropska unija in izvajajo Združenje nemških razvojnih in humanitarnih nevladnih organizacij (VENRO), Portugalska platforma nevladnih razvojnih organizacij (Plataforma ONGD), SLOGA, platforma nevladnih organizacij za razvoj, globalno učenje in humanitarno pomoč, ter Evropsko združenje nevladnih organizacij za pomoč in razvoj (CONCORD). Projektne aktivnosti v Sloveniji sofinancirata Evropska unija, Ministrstvo za zunanje zadeve in Ministrstvo za javno upravo (iz Sklada za nevladne organizacije). Stališča in mnenja v nobenem primeru ne odražajo stališča ali mnenj financerjev.

Avtor