V sklopu projekta Konzorcij NVO: Z globalnim učenjem do globalnih ciljev! smo mesečno izdajali publikacije, v katerih smo opisali posamezne cilje trajnostnega razvoja in jih povezali z globalnim učenjem. Nastalo je 17 prispevkov, kolikor je tudi ciljev.
S 15. oktobrom 2017 so se zaključile aktivnosti v sklopu projekta Konzorcij NVO: Z globalnim učenjem do globalnih ciljev!, kjer smo združene nevladne organizacije izvajale aktivnosti s področja globalnega učenja, ki se osredotoča na vzroke in posledice globalnih izzivov ter nas opremlja z znanji, veščinami in vrednotami, ki so potrebni za njihovo reševanje. Področje, ki je še vedno precej zapostavljeno, v veliki meri pokrivajo cilji trajnostnega razvoja.
Organizacije, združene v konzorciju, smo v sklopu projekta izvedle delavnice globalnega učenja za otroke, mlade in učitelje po različnih krajih v Sloveniji, organizirale smo nacionalno konferenco in motivacijski dan za učitelje, izdale promocijski letak in Priročnik o ciljih trajnostnega razvoja v povezavi z globalnim učenjem, izvajale smo zagovorniške aktivnosti, izdale tematsko številko Slogopisa o globalnem učenju, mesečne novičnike za učitelje, tematske mesece, izvedle smo Teden globalnega učenja v novembru 2016 in ga promovirale v 2017, na spletu pa izvedle obsežno ozaveščevalno kampanjo.
V sklopu te kampanje smo pripravljali tudi tematske mesece, kjer smo nevladne organizacije, ki delujemo na področju globalnega učena, vsak mesec predstavile en cilj trajnostnega razvoja v povezavi z globalnim učenjem. Prispevki podrobneje predstavijo vsebino posameznega cilja Agende 2030 za trajnostni razvoj in pojasnjujejo, kako lahko globalno učenje pripomore k njegovemu doseganju.
S tem pristopom smo želeli ozavestiti javnost, da so globalni cilji vpeti v naš vsakdan, da so cilji uresničljivi, a le še k njihovem uresničevanju pristopimo vsi, skupaj. Pri tem nam lahko pomaga tudi globalno učenje, ki poudarja soodvisnost in posameznikovo vpetost v globalno dogajanje.
Organizacije izvajalke projekta si želimo, da bi zbirnik tematskih mesecev pri svojem delu in v zasebnem življenju uporabljali kot pripomoček pri povezovanju aktualnega dogajanja po svetu s cilji trajnostnega razvoja ter globalnim učenjem.