UNESCO in UNFCCC sta 26. aprila 2022 začela s serijo spletnih pogovorov osredotočenih na izobraževanje o podnebnih spremembah na poti do COP27. Prvi spletni seminar je začel serijo s skupnim sistemskim razmišljanjem o podnebni krizi in vlogi izobraževanja o podnebnih spremembah za družbeno preobrazbo.
Razprava je raziskala tudi pregled vrzeli v izobraževalnih politikah in kurikulumu, in kam želimo iti glede na potrebno družbeno preobrazbo. Kako iti v smeri dekarbonizacije in trajnosti ter prenovljenega razumevanja današnjega izobraževanja o podnebnih spremembah?
Prvo srečanje je dalo ton celotne serije in uvedlo ključna vprašanja o vlogi izobraževanja pri reševanju podnebne krize in spodbujanju podnebnih ukrepov za zeleni prehod naših družb.
Udeleženci so razmišljali o pomenu in statusu napredka izobraževanja o podnebnih spremembah pri reševanju podnebne krize.
Vprašanja razprave:
- Kakšna je vloga izobraževanja kot ključnega odziva na podnebno krizo in kako naj bi izgledalo transformativno izobraževanje o podnebnih spremembah?
- S kakšnimi izzivi se soočajo države pri vključevanju izobraževanja o podnebnih spremembah v izobraževalne politike in kurikulum? Kako jih je mogoče premagati, da imamo podnebno pripravljene izobraževalne sisteme?
Kot smo poročali, gre za prvega v nizu osmih spletnih seminarjev UNESCO in UNFCCC od aprila do decembra, osredotočenih na izobraževanje o podnebnih spremembah na poti do COP27, ki bo potekal v Sharm El-Sheikhu v Egiptu od 7. do 18. novembra 2022.
Pripravila: PV