Inštitut za afriške študije (IAŠ) je izdal priročnik Pop globalno izobraževanje, ki je produkt mednarodnega sodelovanja izkušenih izobraževalk na področju globalnega učenja v sklopu projekta Global Education Goes Local, #GEGL.
»Sploh se nisem zavedal, da sem se učil. Vse je bilo tako zabavno in izvedel sem mnogo novih stvari,« je povedal Mark ob zaključku #GEGL poletne šole, kjer smo še preizkušali različne metode Pop učenja.
Priročnik je namenjen lokalnim organizacijam, strukturam in mladinskim delavcem, ki mlade s pomočjo pop kulture učijo o globalnih izzivih.
Cilji priročnika Pop globalno izobraževanje so:
- predstaviti globalne perspektive v lokalnih kontekstih mladih,
- na lokalnih ravneh okrepiti sposobnosti za učenje mladih o globalnih vprašanjih,
- z uporabo pop kulture spodbuditi nastanek mladim prijaznih pristopov in metodologij za procese izobraževanja in udejstvovanja pri globalnih vprašanjih.
Priročnik je razdeljen na šest poglavij, ki obravnavajo različne vidike vključevanja mladih v globalno izobraževanje preko tematik pop kulture in globalnega izobraževanja, učenja s popom in popa v akciji. Šesto poglavje na kratko obravnava pomen evalvacije v okviru globalnega učnega procesa in vključuje primere, ki jih je mogoče kombinirati z ostalimi aktivnostmi.
V priročniku so na voljo tudi kontaktni podatki partnerske ekipe in posameznih partnerjev projekta.
Več informacij: tanja@african-studies.org