Stran za globalno učenje. Upravlja jo Platforma SLOGA.
Novice
Aktualne novice in dogodki
Anketa o neformalnem izobraževanju odraslih
V okviru projekta Izpopolnjevanje izobraževalcev v neformalnih izobraževalnih programih za odrasle v KRZS 2020-2022 na Ljudski univerzi Ajdovščina pripravljajo Strokovne podlage za sistemsko spremljanje potreb po izpopolnjevanju znanja izobraževalcev odraslih, ki...
Evropski izobraževalni prostor v pomoč uresničevanju Agende 2030
Več kot 70 odločevalcev v EU, strokovnjakov za izobraževanje in predstavnikov civilne družbe, se je 12. aprila 2021 zbralo na večstranski razpravi o tem, kako lahko evropski izobraževalni prostor pomaga Evropi na poti k uresničitvi Agende 2030. Dogodek je organiziral...
Zaključek projekta #MigratED: globalno učenje za krepitev vključevanja priseljencev in razumevanja migracij
V aprilu se zaključuje triletni evropski projekt #MigratED, ki si je prizadeval za krepitev globalnega učenja in vključujočega izobraževanja tudi za otroke ter mlade z migrantskim ozadjem ter pozival k premiku od dobrih praks k dobri (in usklajeni) politiki na...
Pregled politik in dobrih praks na področju globalnega učenja ter vključevanja migrantskih otrok v izobraževanje
V sklopu projekta #MigratED je Platforma SLOGA pripravila pregled politik in dobrih praks na področju globalnega učenja ter vključevanja migrantskih otrok v izobraževanje. Oba dokumenta orišeta zakonodajni okvir in politike, navajata tudi primere dobrih praks in...
Podnebje v naših rokah: Ocean in kriosfera
Unescov Urad za podnebno izobraževanje (OCE) je objavil „Podnebje v naših rokah“, brezplačen izobraževalni komplet za osnovne in srednje šole, ki obravnava temo „Ocean in kriosfera“. Spodbuja uporabo aktivne pedagogike in interdisciplinarnosti, ki študentom omogoča...
Globalno državljanstvo iz teorije v prakso
V okviru Virtualnega tedna globalnega državljanstva 2021 Fundacija Melton organizira 21. aprila ob 13. uri razpravo z naslovom Prenašanje globalnega državljanstva v prakso. Globalno državljanstvo je koncept, ki prepleta našo identiteto z medsebojno povezanim,...
Smernice #MigratED za izobraževalce o globalnem učenju in multimedijskih orodjih
Migracije, človekove pravice in medkulturni dialog so teme, ki jih je treba v šolah vse bolj naslavljati, tudi z uporabo multimedijskih orodij, da bi oblikovali poglobljen diskurz in spodbujali družbo brez strahu, v kateri se udejanjata enakost ter socialna...
Poročilo Citizenship and Lifelong Learning Monitor 2020 izšlo
Monitor državljanstva in vseživljenjskega učenja je letno poročilo fundacije SOLIDAR o spremembah na nacionalnih in evropski ravni na področju državljanske vzgoje in vseživljenjskega učenja. Monitor temelji na treh tematskih področjih: Zagotavljanje, da ljudje...
Vloga evropskega izobraževalnega prostora pri doseganju ciljev agende 2030
Bridge 47, mreža, ki se osredotoča na vlogo izobraževanja pri podpiranju pozitivnih sprememb, kot je zajeto v podcilju 4.7. ciljev trajnostnega razvoja, vas vabi na spletni dogodek z naslovom Underpinning the role of the European Education Area in supporting Europe to...